Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Perfektní, jako vždy. Líbí se mi najmě to P.S.

1 0
možnosti
JB

J51i93r94i 79B62o89r

17. 11. 2023 23:10

Mám dojem že ten výrok o "sametu" řekl Jiří Dědeček. Ale je to jedno, mám rád oba.

0 0
možnosti
Foto

Já také. Pamatuji ono vyjádření u J.F. v Semaforu

0 0
možnosti
Foto

Jirko, Pepik Fousek je nejen můj ročník, ale byli jsme i kolegové v knižním nakladatelství, než odešel jinam. Tobě a povedený víkend!

2 0
možnosti
Foto

U nás jeden čas frčalo: čo je to NAKA? Na každého dôjde. A ja si to tiež myslím, skôr či neskôr. V dobrom či v zlom. Zaujímavo napísaný pravdivý blog.Ako keby ste opisovali imaginárny magický kruh.

1 0
možnosti
Foto

Nevypořádání se s těmi nejkřiklavějšími zločiny minulosti vzbuzuje dojem, že u nás je v politice všechno beztrestné a tedy dovoleno. Komunisté si ze sametu oprávněně nejdřív dělali srandu a pak kšeft.

Vašek

7 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik