Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Spi děťátko kučeravé,

spánkem bez vzdychaní.

Zadržíme vrahy dravé

holdujicí psaní,

ty co hledí v klávesnici

s rozšklebenou tváří.

Jak hráz jsme tu všici, všici

v lednu jako v září.

Hněv z našeho oka sálá

srdce teple bije.

Píšem pevní jako skála knihu historie. (Napsáno s přispěním básníka Dušana Jasánka :-))

0 0
možnosti
Foto

As děvčátko, možná kučeravé, mně jen lehce prásklo, snažilo se, ovšem marně, zasklít mě až za sklo. A švestičky ze zahrádky její jsem jí jenom vrátil, nemám důvod bych se proto, jí nejen z těchto stránek ztratil;-)

0 0
možnosti

Každý jen tu svou (pravdu), má za jedinou...

A vo tom je!:-)

5 0
možnosti
Foto

až jaro se rozpučí

rozum si vypučím

a hned bude po puči

ve staré papuči

(Puccini: Blogéma) :-)

3 0
možnosti
Foto

Všecko pučí, jenom mně nikdo ne, povzdech si soused;-)

1 0
možnosti
Foto

Padni komu padni,

polibek či rána pěstí....

pověsili blogéra,

na internetu na náměstí ;-D;-D

p.s. Pán Bůh nám snad zdravej rozum zachovati ráčí :-)R^

4 0
možnosti
Foto

A furt se to mydlí. Virtuální židlí;-)

1 0
možnosti

Tak doufám, že jinak vám zdraví slouží.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mně ano. Jak duševní, tak i tělesné. Jak jiným, to nemohu posoudit. Nejsem diagnostikem, natož až dálkovým;-)

0 0
možnosti
Foto

Jirko, doufám že koroňák dovídkový se tvé rodině vyhýbá. To vám přeji i nadále!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vyhejbá Horste. Jináčej totéž přeju i Tobě Ti, jakož i všem TvejmR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik