Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jirko, je to jako by to bylo před týdnem. Tenkrát jsme mysleli, že je to film. Zdravím Tě a děkuji za připomenutí, které se připomíná samo. To se z hlavy nevymaže. Dobře jsi tu vzpomínku napsal R^

1 0
možnosti

Na ten den do smrti nezapomenu. Byla jsem v práci a kolega - správce počítačové sítě - zprávu četl na netu a přišel mi to říci; moje reakce byla: Děláš si srandu? To je přece naprosto šílený nesmysl! Jenže nebyl, bohužel. :-(

1 0
možnosti
Foto

Vždy je nutné se ptát, co tomu dnu, týdnu, roku předcházelo.

1 0
možnosti
Foto

To vždy až tak nelze, neb vždy se najdou i tací, co se řídí ,,pravidlem": ,,Nehodící se (JIM) škrtněte." Ale ani to není nic nového;-)

2 0
možnosti

Taky si to pamatuju - byl jsem v práci, končila směna a já šel domů. - tehdy už někdo volal, abychom si pustili televizi Teprve doma jsem se díval s rodinou na TV a viděl pád obou Věží a pak neustálé komentáře, stanoviska v nekonečném maratonu nad tím, co se to děje. Vypadalo to totiž zprvu, že snad někdo fakt zahájil partyzánskou válku proti USA, ALE ona to údajně byla skutečnosti jen parta nějakých pomatených Arabů, kteří čirou náhodou uměli trochu létat, čirou náhodou unesli letadla a kupodivu, moc lítat prý neuměli, se trefili přesně do dvou mrakodrapů v NY, jedna parta dokonce do přízemního Pentagonu při zemi!!!!.......Čekal jsem že bude válka a držel jsem Američanům palce. Jen mám dojem, že to "trochu" přehnali - niíkdy se kupodivu nemluví o ztrátách nevinných obětí na druhé straně a těch bylo násobně více než těch v mrakodrapech. A pořád mimochodem přibývají - např. v Afghánistánu.

1 0
možnosti

Proč píšete tak nejapné příspěvky do diskusí, když psát umíte výborně.

Karma! Smutná, dobře napsaná vzpomínka.

0 0
možnosti
Foto

;-)Mé ,,nejapné příspěvky", ač jak pro koho, bývají většinou rekcí i na ,,nejapnosti" jiných, atˇ ,,tvůrců děl" mnohých, tak i ,,diskutujících, vč. ,,takydiskutérů". Za karmu děkuji, ač nikdy jsem kvůli karmě nepsal. Jinak v mých článcích lze nalézt všechny možné i nemožné způsoby mé ,,tvorby" v mnoha podobách i ,,polohách", vč. foto, ale i dokumentů, atp. Takže s pozdravem J.A.J.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za vzpomínku... člověku jde z toho až hlava kolem, a ta válka vypukla? A trvá? A kudy dál... Karma.

2 0
možnosti
Foto

Ano. Vypukla. Ač jen jedna z mnoha dalších, jako i i jiných, nejen jí předcházejících.

2 0
možnosti

R^R^ Ty vzpomínky jste popsal krásně. Jeden by neřekl, že je to už tolik let. Také si na ten den pamatuji - do kanceláře přiběhl kolega, nedokázal promluvit, jen mi otevřel internet...

2 0
možnosti

R^Díky za připomenutí. Televizi nesleduji, ale rádio ano a překvapilo mě, že jsem neslyšel žádné připomenutí tohoto dne. Zato bylo v rádiu hodně zajourovano....

3 0
možnosti

Svět se tenkrát nezměnil, šlo pouze o jeden z mnoha teroristických útoků na civilní obyvatelstvo, který byl výjimečný pouze tím, že byl namířen proti USA. Před časem např. další smutné výročí, kdy Čečenci povraždili 186 dětí a další civilisty. Ono proti terorismu se dá jen bojovat těžko, rozhodně však ne rozpoutáváním lokálních válek, to vede jen k další eskalaci násilí.

1 0
možnosti
Foto

Ale změnil. A velice. Útok na Irák, tzv. arab. jaro, vznik tzv. DAESH, migrace, etc., atd. Jediné, co se nezměnilo a nemění, je to, co se nazývá geopolitikou. Ta je trvalá, neb byla dávno a dávno nejen před oním datem. A stále funguje, a to celosvětově. Jen ,,velkých hráčů" jaksi přibylo.

6 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik