Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Remake není na škodu....;-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, eslipak ti dnešní mladí ještě ví co je zač - natož aby používali - toho německého Trottla a českého trotla? V němčině je stále hojně používán, v češtině možná jen my dost přezrálí ho občas oprášíme. I po pěti letech je článek funkční R^R^:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Pravdu díš starý brachuR^ Vtip je i v tom, že mně párkrát za tento výraz i smázli, ač nejspíše z popudu těch, kterých se to dotklo. A to jsem nikdy onen výraz nepoužil ,,adresně";-)

0 0
možnosti
Foto

George Novotný, ten má být ale už na pravdě boží? V opačném případě mi ho pozdravujte. Že mu držím palce. A že dodnes vděčně vzpomínám, jak jsem byl od něj zpucován, že jsem psal něco o lanaření Pravomila do služeb CIC v r. 1940 někde na území Slovenska.

0 0
možnosti
Foto

Asi jste pod jiným článečkem;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^někdy je přetrolováno;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak. Až zatroleně, nejednou ba až zatrotleně, a to i v tvorbě samotné blogové;-)

1 0
možnosti

...no změnilo se to tu.

Bývalo tu o moc líp! Dokonce legrace a vtip v diskuzích. A to se vytratilo. Přehlušily to osobní výpady.

4 0
možnosti
Foto

Ano, to nepochybně. Mnohdy to až nabývá vrch i v ,,tvůrčí činnosti" autorské. Nakonec i to mě dovedlo k tomu, abych svůj článek po pěti letech ,,reinkarnoval";-)

0 0
možnosti
Foto

do role kádrováka, personalisty, až ,,kvalifikaného“ takměř psychologa se velice často stylizujete i Vy

1 0
možnosti
Foto

Těšil jsem se na Vás. A opět jste nezklamal coby až věrný i ,,můj",,takydiskutér" od dob, kdy jste si naběhl na vlastní vidle pod jedním z mých článků;-D

2 0
možnosti
Foto

Inu Jiří, tak už je to od věky věků uděláno a popsáno. Nakonec, mnohé bylo inspirací i pro různé závěry životních poznání, citátů a moudrých vět. Vždyť kolikrát to vše podivné popsal Jan Werich. A nadčasově.:-)

5 0
možnosti
Foto

Jako když si ještě trotl, uvědonuje, že je trotl, ještě to jde (jako já), alespoň doufám ;-D jinak rozbor situace, tlak i rosný bod v normálu R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS