Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Pane autore, jsem také pamětníkem. V Brně na veletrhu, jak jsem již jednou psal, jsem si pořídil fotografii Dubčeka. Jenže......jaký rozum má člověk v 30 ? Politika nás zajímala jen okrajově, spíš nám pletla hlavu pěkná děvčata a bavila nás práce. Mně určitě.

Popsal jste to perfektně, mohl byste se živit jako politolog, jenže....s tímto by Vás do ČTV určitě nepozvali. Tam figurují neumětelové, co rozumí všemu a dohromady ničemu! R^R^R^!!

2 0
možnosti
Foto

Klid, nikdy jsem se politikou neživil;-)

1 0
možnosti
MS

Jestli člověk ve třiceti ještě nemá rozum, těžko už to do konce života dožene. :-P

2 2
možnosti
Foto

A Vy už jste se se svým potkal?;-)

1 0
možnosti
MS

Na rozdíl od vás ano. Dokážu rozpoznat, jaký "dáreček" sedí na Hradě. Vám to, podle vašich reakcí na toto téma, evidentně není dáno. :-)

1 3
možnosti
Foto

Tak jak vidím, nepotkal jste se. Inu, co se dá dělat:-/ Ač chápu, že nejen Vám stačí ,,široký horizont" od hradního dvorečku k nejbližšímu kopečku:-P

1 0
možnosti
MS

To jste vydedukoval z čeho? 8-o

0 1
možnosti
Foto

Z Vašich ,,moudrých" závěrů a názorů na mou osobu:-P

2 0
možnosti
MS

Já vám to někdy připomenu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak bohatý máte život? Na blogu a v tzv. diskuzích? Tak to chápu;-) A leccos se mně snažili nejen ,,připomenout", ale i ,,osladit"i v minulosti. Komunisté. Ovšem taky marně;-D No nic. Jsem již dávno po obědě, a od rána jsem toho stihl až až. Ovšem nikoli na blogu, či pod ním. Tak ,,bohatý" život vskutku nemámR^ Tak se nejen Vy opatrujte;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik