Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Díky za článek.

Karma.

Pěkný večer.

R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, díky za připomenutí, taková data by se neměla opomíjet.R^

4 0
možnosti
MD

Jak se tu nekde zcela spravne pise, Nemci ve sve nemeckosti jaksi nepochopili, ostatni jaksi nepochopili, ze je Amecane neprisli osvobodit od fasismu a nacismu a vseho co je provazelo. Ale predevsim zastavit v postupu ty, kteri za to zaplatili nejvice.

0 6
možnosti
MM

To je tak hloupý příspěvek, ale což.... no, prostě pan Dvořáček! ;-(

4 0
možnosti
MM

Nepobral jsem tu změť slov, ale den D je třeba si připomínat, jinak by asi Stalin došel až do Normandie a celá Evropa by byla komunistická.

Díky akci Overlord a jejich obětem zůstala Evropě šance na demokracii.

6 0
možnosti
Foto

Přes Vaše jméno mě nepřekvapuje, že nejste schopen leccos pobrat. Ale to nic. Nejste sám, že:-P

1 0
možnosti
Foto

Jiří, ať se neupečeš, já už mám na mále... Díky za Normandii!!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik