Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří, jeden můj přítel se s ním zná z dětství, byl překvapen když na pouti v Chlumu sv. Máří u Sokolova, si přítele našel mezi poutníky a zavzpomínali na dětská léta. Je mi záhadou, jak se po těch letech mohli poznat? Zajdi na můj poslední blog a uvidíš čím jsem se bavil já v mé padesátce. R^

1 0
možnosti

K67a31r11e36l 83B20o16k

26. 4. 2018 19:18

Přeji vše nejlepší.R^

4 0
možnosti

Viděl jsem ho naživo jen jednou a pozoroval "ze 2 metrů" po loňské pouti ve Staré Boleslavi při diskusi před chrámem. Působil sympaticky (na rozdíl od o pár metrů dál stojícího VK). Je určitě komunikativnější než jeho předchůdce. Nejsem sice vnitřně katolík, byť obrovský obdivovatel církevní hudby a památek, ale též přeji panu kardinálovi vše nejlepší.

4 0
možnosti

Oceňuji, že i otázce "migrace" zastává velmi rozumné stanovisko na rozdíl od jistého Františka ...

2 1
možnosti

R^ Ano, Duka se chová normálně tak, jak běžní občané své radosti či starosti cítí.

2 0
možnosti

Jiří, i já kardinála Dominika Duku vnímám především jako člověka. Napsal jste to hezky.

Proto se připojuji, a přeji mu ještě mnoho let ve zdraví!

5 0
možnosti

R^[>-]R^ s pozdravem a díky, Jiří!

3 0
možnosti
Foto

I já se rád připojuji k blahopřání.

3 0
možnosti
Foto

A karma byla samozřejmostí.

2 0
možnosti
Foto

Rád se připojuji k přání a klikám karmu...

3 0
možnosti

Hezky, upřímně napsáno. DíkyR^:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik