Diskuse

Je nejvyšší čas na poučení z krizového vývoje!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) Rýmovačka není problém. Ovšem střev o lecčem básnících, těch něúrekom. A nejen na těchto stránkách;-)

1 0
možnosti

Když už jste připomněl V+W+J, tak mně při čtení vašich článku a příspěvků vždy napadá jiný Werichův výrok.

"Já sám sobě připadám, že je mně stodvacetdevět let. Podle toho, co jsem zažil, anebo podle toho, co jsem nezažil. A někdy si zase něco přečtu a připadá mi, že je mi vosum."

0 0
možnosti
Foto

Těch by bylo. A stále aktuálních, a velmi. Třeba z forbíny spolu s M.H. ,,Já počkám, až někdo vydá knihu vysvětlivek, a já na to potom kydnu třeba trilogii";-) Jo, kdyby jen J.W. tušil. Vono třeba i takový blogy i s tzv. diskuzemi, že;-D

0 0
možnosti

R^ Už jsem začal; mám kolečko, štěrk, ale co to? Já zasypávám a jiní, a není jich málo, mně to vyhazují ven na druhou stranu!! No tak ať se v tom příkopu třeba....;-)

1 0
možnosti
Foto

Inu. Nevím. Ale jak chcete pár kolečky štěrku zavést příkopy, zvícící protitankových, neustále obnovovaných za soustavného přispívání ,,nezávisl.medíí", z nichž mnozí až lačně stále hltají:-/

1 0
možnosti
Foto

V jednom chlívě žila statná kráva, s ní tam život trávil tučný vůl... jsi mi připomenul písničku kterou jsem taky zpívával a její text to přirovnává k lidem. Díky!!R^R^;-D

1 0
možnosti