Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

No největší sranda je koktající Takáč v 51:54;-D Ten na to vůbec nebyl připraven, ale ani trochu. Dlouho jsem se tak nezasmál;-D Jen je mi trošku líto toho nešťastníka, který tam tu paní přivlekl a neověřil si kdo to je. Ten to má, chudák, spočítané. A schválně, já nevím jak to na tom webu funguje, ale také jsem moc zvědav jak dlouho to půjde dohledat.

8 0
možnosti
RM

konspirace konspirace... na co konkrétně nebyl připraven? a dohledat to půjde vždy, nebojte... za archivem ČT nestojí CIA, ani ilumináti, ani bilderberg a svobodní zednáři... nebojte...

1 6
možnosti
RM

jen technická poznámka... ten pan Klepetko se ve skutečnosti jmenuje Takáč... 

jinak s něčím se dá s ní souhlasit, s něčím ne... ale řekněme, že to byl velmi emotivní projev a dosti fanatický... a dosti psycho...

0 3
možnosti
Foto

Jméno jsem opravil. Jinak ani tak nejde o formu, jako o obsah, že. S čím se dá, či nedá souhlasit, to je o čemsi jiném. A dosti podstatném. Až zásadně! Navíc mnohým byla  i je skutečnost dosti známá, ač ,,nekoreluje" s tím, co doposud coby jedinný ,,správný" až žádoucí ,,obraz" doposud  podáváno bylo. Asi tam nebyli ,,ti správní oponenti";-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik