Václava mám nejradši

 Vzpomenu na K.B. Havlíčka, a krade se mi nejen pod víčka, i jeho ,,Car necar, svátek nesvátek". I vzpomínky na celou řadu, tak krásnejch, pohádek. Ty staré, i ty nejnovější ,,pověsti české", a všechny tak hezké, tak ...  

   Ty krásné pohádky české, ty jsou fakt hezké, tak hezké. O moudrých vládcích i ,,vladařích", i o tom, co slunce ukrad. Tak ńák dokolečka dokola. A furt, a porád.               

                                                   Václav mám nejradši                  tomu žádnej nestačí, 
Václava mám nejradši, 
protože je kus. 
Když zavlaje zástava 
toho mýho Václava, 
když zavlaje zástava, 
tak jsem šťastná hned. 
Hej, pak užijem veselí 
ve sklenici vod zelí, 
Václava mám nejradši, 
protože je kus. 
Když zavlaje zástava 
toho mýho Václava, 
obestře mě záplava 
světel rozličných. 
Pa rá ra, pa rá ra, pa rá ra rá ra ra a 
V průduškách mi kvete květ, 
Václav je tu zase zpět, 
když zavlaje zástava, 
tak jsem šťastná hned. 
Pak se smějem dlouhý čas 
libozvučně jako ďas, 
pak se smějem dlouhý čas 
jako upíři.
Hej, máme úsměv na lících, 
zas jsme spolu v Bohnicích, 
hrajeme si na cvoci 
a na žraloci. 
Václava mám nejradši, 
tomu žádnej nestačí, 
Václava mám nejradši, 
protože je kus. 
Kdopak umí z člověků 
schovat kombajn pod deku, 
Václava mám nejradši, 
protože je kus
 (z textu písníčky skupiny SAZE viz.: https://youtu.be/oebvxsIvKaE )

Co zbejvá. Snad,  už aby vyjeli. Rytíři blaničtí. Jinak budem  PREJ až v riti, ne-li až v .eli?(viz závěr vloženého videa). Zas kde kdo kde koho volá, tím svojím ,,hola, hola". A všitcí chtěli by do sedla. Ve jménu lidu. Prej. Atˇ staví se, jako pravej, anebo levej. Windffouss

P.S.: Ač s krátkým létem babím slunko dnes hezky svítí, stále slyšet od leckoho ono, je to v riti, je to v riti, je to ..  Prej chodí pešek vokolo. A tak ne nedívej se, radš naplivej. Atˇ na toho, či na toho. A tak, skoro jistě zas i sem přiletí na digikoštěti stoupenci sluníčkoví, i mozků vymývači, vč. těch jimi timtéž postižených. A to se, a velmi, ač jak kým a jak u koho,  cení. I ,,šiřitelé"  v lásce a pravdě ,,zasloužení", až do běla svou nenávisti roztoužení. I plní. Jejich ,,spravedlivého" rozhořčení. Ovšem, budou-li i pod tímto mým článečkem vody kalit a větry smrduté šířit, budou se opět muset smířit. S tím, že v digi stoupě skončí, stejně jak mnozí jejich bratrosestři. Nemíńím být tímtéž, co oni. Vepřem , čili s nimi ve při býti. ALE NIKOLI Z E STRACHU! Jen připomenu, i slova M.Z., a to zas. Nebojím se, ani Vás! A to ani těch zbaběle silných za klávesnicemi svými. Což tak z očí do očí? To těžko ,,hrdinové", že! Dostali byste. A nejen se, z Vašeho bláta do louže! Atˇ z toho někoho trefí TŘEBA šlak, či vezme třeba DˇAS!  J.A.J.

Autor: Jiří Jiroudek | čtvrtek 28.9.2017 15:56 | karma článku: 12,71 | přečteno: 612x
  • Další články autora

Jiří Jiroudek

To ticho až k zešílení

2.2.2024 v 18:02 | Karma: 12,47

Jiří Jiroudek

Ticho léčí

1.2.2024 v 16:15 | Karma: 12,67

Jiří Jiroudek

Ještě jednou přes

2.1.2024 v 10:57 | Karma: 14,63