Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak si myslím... ajaj to jsem nějak nedomyslel. Dobře vymyšleno a napsáno.

1 0
možnosti
Foto

To je okouzlující koncert mojí milované češtiny, vzácný pane! A tak i jím a jí je obsah podržen! Děkuji Vám srdečně

2 0
možnosti
Foto

😆obsah je jistě podržen, jak mi přepsal robot, já chtěla napsat, že je formou podtržen, má omluva za robota 🙏

1 0
možnosti
Foto

no a kto za to všetko môže? Vašek už odpovedal

1 0
možnosti
Foto

Jirko, já nesahám ani na granátová jabka

2 0
možnosti
Foto

Jiří budu doufat, že jsem z těch zákonů vyňat :D Tři vejce do skla já rád, ale tohle je nějak divně zelený :D

3 0
možnosti
Foto

Za všechno můžou VONI.

Vašek

3 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik