Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Jeden můj spolužák to trochu přeformuloval: "In pivo veritas"

1 0
možnosti
Foto

hej, všetko s mierou

1 0
možnosti
ES

Je víno vinno? Já ti nevím, Evino...

1 0
možnosti
Foto

,,Kde se vzala, tu se vzala,

přiletěla muška malá.

Má známosti a má styky,

má ráda vinné sklípky,

vinné střiky, pijatyky..." (Svěrák, Uhlíř)

1 0
možnosti
TG

Jirko výborný ... A ne jen tupě chlastat.....

3 0
možnosti
Foto

Nejhorší jsou polopravdy, když se ožrat, tak důkladně.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

,,Už se těším, až vystřízlivým, jak se zas pěkně vožeru" (Hrabal-,, INZERRÁT NA DŮM, ...")

2 0
možnosti
MB

Ve vine je pravda, ale jak jsem se kdysi docetl, neni tam cela ... dalsi kusy pravdy se nachazeji v pivu, burcaku, slivovici, rumu, fernetu, borovicce, merunkovici, konaku, whisky, brandy, calvadosu ... da se ale silne pochybovat o vodce.

0 0
možnosti
Foto

Důvody k hledání pravdy si jistě mnozí najdou. Ve sklence, flašce, v demižonu, ba i sudu. Tito hledači však dopadají dosti podobně, ba někdy až stejně. Třeba i na šrot Já, pokud si někdy(!) dám cokoli, tak proto, abych se povznesl, a nikoli abych upadl

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik