Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hej, bola taká doba aj teraz je zase nejaká, všetko asi chce svoj čas......hlavne vývoj....

0 0
možnosti

Ač jsem byl malý, vzpomínám si. Toho Baťu hrál, tuším, Ivo Niederle.

1 0
možnosti
Foto

děkuji srdečně, pane Jiroudku, že jsem se i skrze Váš článek mohla v téhle době zaradovat, že všichni moji předci už nežijí 🙏. Neumím si ani představit, kdyby žili, jak bychom se vyrovnávali s tím, že já (alespoň jako advokát, když ne jako člověk) mám teď ctít a respektovat ty, kteří by bývali např. mého strýce lékaře, bez mrknutí oka (před amnestií) zavřeli podle onoho §109 TrZ, protože odešel s celou svojí rodinou. To byla taková doba. A teď...🙏

1 0
možnosti
Foto

To už jsem byl v civilu a nedlouho na to začal přemýšlet o odchodu. Nikdy jsem se nepovažoval za emigranta, ale za exulanta. Doba mi holt řekla, tohle neskousneš.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Já měl odklad. Tedy vojny. Nezkous to brácha, ale ani já. On zahnul kramle i s manželkou. Já ,,nestíhal", neb jsem měl před svatbou A ČEKALI JSME RODINU. tTudíž jsem již nemohl zodpovídat toliko za sebe.

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik