Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^ To, že nejsme informačně svobodné společnosti o nic blíž, než kdykoli jindy je naprosto přesné a z určitého hlediska velmi smutné. Ale tu "trucovnu" Vám závidím. Podobnou měl můj strejda (také tu místnost tak nazýval), včetně skrýše na lahváče. Měl totiž přísnou ženu :-).

1 0
možnosti
Foto

R^:-),,moje" trucovna je výsledkem práce i nákladů NEJEN mých, ale celé rodiny, a přístup do ní mají všichni jak z mé rodiny, tak i našich přátel a známých. Je to i společenská místnost, a málokdy v ní jsem jen já sám. A také v ní nejsem stále ,,zalezlej", NEB JE I NEMÁLO ZÁJMŮ I ČINNOSTÍ NUTNÝCH I SAMOZŘEJMÝCH, A NEJEN PRO MNE;-)

1 0
možnosti

R^Pan Hlinomaz to vyjádřil krátce a přesně.

3 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik