Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Ty na kličku mám spojené s bruslením na zamrzlém Labi, ale to se muselo počkat na velké a déle trvající mrazy. Ale „hokej” jsme mydlili nejraději na silnici na ušlapaném sněhu a bez bruslí.

3 0
možnosti
MP

Přesně tak, Tomáši, my také :-).

2 0
možnosti
MP

R^ Perfektní + R^ za toho Mládka, to je výborná písnička :-). Šlajfky si pamatuji, ale já je už neměl. Měl jsem brusle, kterým jsme říkali "Džeksny", asi něco jako ty kolumbusky, myslím. Já jsem z Podkrkonoší, tak jsem lyžoval skoro od narození. Nejprve jsem měl "bačkoráky", ale později jsem dostal běžky Artis za 120 Kčs :-).

2 0
možnosti
LB

Měla jsem šlajfky a od devíti let i vytoužené džeksny, které mi přinesl Ježíšek. Jenže boty i brusle každé zvlášť, takže jsem musela čekat, až na mě dojde řada u pana Kubce, který jediný ve městě uměl brusle k botám připevnit. Zakázek měl hodně, takže jsem se načekala...

Dočkala jsem se až na začátku pololetních prázdnin, kdy jsem měla jít k babičce a tak jsem si řekla, že vyzkouším brusle a cestu si zkrátím přes Jordán. Jenže ouha, přišla obleva. Po ránu nebyla na Jordánu ani noha, zato na ledu byly tmavé skvrny, jak led pomalu roztával, ale touha vyzkoušet nové brusle byla nepřekonatelná. Párkrát ve mně trochu hrklo, když se led pode mnou začal houpat, nohy jsem měla mokré snad do půlky lýtek, ale Jordán jsem úspěšně překonala. Když babička zjistila, jakou cestou jsem se k ní dostala, poprvé a naposledy mi nařezala.

Před časem se Jordán odbahňoval a při té příležitosti jsem zjistila, že nejvíc se led pode mnou houpal právě v místech, kde je největší hloubka. Můj anděl strážný to se mnou evidentně neměl lehké...

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem tu a zarelaxoval Jiří....

1 0
možnosti

Těm "šlajfkám" na kličku se u nás říkalo "kačenky".:-)

1 0
možnosti
Foto

To je možné. Nakonec, kdo je nezvládal, mohl připomínat i kachnu. Pro nás šlajfka byla prostě klika. Tedy v tomto případě klička. Čili, brusle na kličku, tudíž ony ,,šlajfky".Jako malej kluk jsem se s tímto označení setkal i na venkově, např. na kolínsku, odkud pocházel můj otec, a já tam s bratránkem a jeho kamarády na místním rybníku proháněl puk. Tehdy ještě na šlajfkách;-) Navíc jste mně připomNěl i další Mládkovu písničku: ,,Venco Kábů, přihrej žábu, já jim jí tam šoupnu, ..." ATD.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem si Váš odkaz ,,rozklikl". Nemám doma sbírku jako onen sběratel. Vycházím toliko z toho, co jsem sám zažil vč. toho, jak jsme co za mého ranného dětství i později nazývali, tedy před oněmi nejen padesáti, ale sedmdesáti léty, kdy jsem si již i ony,,šlajfky" s gustem užíval:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik