Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

A co mám psát k textu písně, kterou jste nenapsal? Nebo mám hodnotit ty vaše čtyři věty?

0 1
možnosti
Foto

A co mám napsat Vám ,,madame"? Což se zamyslet nad tím, proč jsem tento blog napsal, a část překladu oné písně i video s jejím originálem v AJ na těchto stránkách prezentoval? Že by to na Vás bylo moc nročné?:-/

0 0
možnosti
KT

Musíte nutně používat přechodníky, když je neumíte?

0 1
možnosti
Foto

To je to jediné, co k článku máte? skoro až zásadního, že. Pro VásRv

1 0
možnosti
MP

R^R^R^ Perfektní! Jedna z mých nejoblíbenějších písní. Já ji znám od gymplu, ale v podání The Turtles z roku 1970. Také jsme ji s naší skupinou zkoušeli hrát :-). Video také moc pěkné. Neznal jsem, díky.

1 0
možnosti
TG

!R^ Skvělý text.A velká, trvalá platnost.

A současné se omlouvám, že jsem, pro sebe,z mlejnu odebral jedno písmeno.;-)

4 0
možnosti
Foto

Také mi to přišlo na mysl, pane Tomáši. :-/

1 0
možnosti
JM

J39a64n 90M90a95r35e88k

18. 6. 2022 15:38

Co je to...'nejednou je až vříská?...

0 0
možnosti
Foto

Expresivní vyjádření nejen hlasitosti, ale i naléhavosti od těch, kteří je vyžadují. Např. i Putinem, a jeho hlásnými troubami, že;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik