Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ s pozdravem, Jiří.

1 0
možnosti

Keep smilling Jiří...;-DR^

1 0
možnosti

Správný a celý název je "Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu "

https://www.csfd.cz/film/5397-dr-divnolaska-aneb-jak-jsem-se-naucil-nedelat-si-starosti-a-mit-rad-bombu/prehled/

Málokdo ví, že je zde vážná role jinak známého komika hlavně z filmů "Růžový panter", Petera Sellerse. :-)

2 0
možnosti

Vlastně P. Sellers ztvárnil v tomto filmu tři role (a málem i čtvrtou).

Mě ale nejvíc zaujal George C. Scott - jak jeho role, i jak to brilantně zahrál. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dr. Divnoláska je bohužel opět aktuální.

2 0
možnosti
Foto

O tom filmu mám povědomí, příměr vůbec není od věci.

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik