Diskuse

Lehce dementní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří stálou nedemenci přeji nejen nám dvěma...R^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, správně, naši praktičtí dr. by nám měli umět poradit. Ale ani v tomto případě se hned nevrhnu proti jehle. Už delší dobu sleduji všechno možné okolo toho. Když vidím, že i očkovanec může dostat onen šmejd, jsem na pochybách i po doporučení lékaře. Já zatím vyčkám, raději něž včeličku bych měl lék. V mém věku už se nedá moc zkazit. Pokud na mě skočí, budu bojovat do posledního dechu. Přeji hezký zbytek neděle a ostatní dny po ni bezvirové!!R^

3 0
možnosti
Foto

R^Chápu Tě. Já si letos už ,,užil" jehel až až. Od infuzí počínaje, až po obnovu již u mě ,,prošlé" protitetanovky. Jak to bude s ,,protikovidovkou", to se uvidí. Kovid pozitiv jsem si, i s mou paní, ..užil" vč. karantény, již koncem podzimu;-)

0 0
možnosti
Foto

Lehce dementní hradní pán zas někoho označil za dementního? Inu, často platí, že podle sebe, soudím tebe. Někteří lidé to tak mají. ;-D

1 0
možnosti
Foto

V to případě si s M.Z. můžete i podat ruce;-)

2 0
možnosti

Ta Horničkova vzpominka na debatu s malými dětmi je perfektní...včetně asociací;-)

5 0
možnosti

Ano, perfektní. Dovolím si dodat, že se jednalo o vodníka v opeře Rusalka a ten jiný tlustý herec byl pan Hlinomaz :-). A pan Horníček pak ještě dodal, že pro děti tedy už opravdu ne :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik