Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^R^R^. Ale že by neexistoval stav mezi životem a smrtí?;-D. Apropos, Policajt nebo rošťák je můj nejoblíbenější film:-), díky za připomenutí.

1 0
možnosti
Foto

Jistě i může. Jako např. leckteré až potácení se mezi mezemi všelikými z důvodů lecjakých;-)

1 0
možnosti
Foto

Však mu také Hildegunde March za to jeho pitominky vyplísnila. Kdyby raději umyl okna!

0 0
možnosti
Foto

Jojo. Vono plísnění, to umí kde kdo. I herdekbaby, i herdekdědkové;-)

0 0
možnosti
Foto

Já se omlouvám, že můj příspěvek je úplně mimo téma Vašeho blogu, ale navazuji na diskusi, které jste se zúčastnil ohledně reakcí Ruska při projevech nepřátelství ze strany Polska a ČR.

Dávám odkaz na článek, kde se píše, že v Rusku padají návrhy o vypovězení garance hranic Polska (může následovat i ČR).

Cituji:

"V důsledku aféry Koněv totiž v Rusku zaznívají vůči Česku pouze negativní hlasy. V ruské televizi například zaznělo, že kauzou Koněv se cítí uraženi všichni Rusové bez výjimky. Po podobných krocích v Polsku z Ruska zaznělo, že již nebude garantovat polské západní hranice. Potřebuje něco takového i Česká republika?"

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Carnogursky-vlepil-Kolarovi-Hlupak-sochu-koupim-I-nam-Konev-pomohl-Cesi-pamatujete-radar-USA-A-dusledky-621282

0 1
možnosti
Foto

;-)Pane Petříku. Já jsem realista, nikoli teoretik. kopající za zájmy kohokoli, prezentované jakkoli, ergo ve virtual. světě. Takže, s Vašimi ,,starostmi" se raději obracejte jinam, nikoli na mě;-)

1 0
možnosti

R^. A za Karla Michala děkuješ:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik