Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také já vždy zaslechl cvaknutí po vytočení telčísla do tenkrát Československa. Také jsem těm tajným naslouchajícím pokaždé popřál čistý poslech. Tak čistý, aby průjem je proháněl aspoň týden. Jirko ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer Jiří, na tohle téma už raději ani nežertuji, to jak moc jsme průhlední a sledovatelní mě straší... R^

1 0
možnosti
Foto

Naopak sledovanost svědčí o tom, jak si Vás okolí považuje. Neříkejte, že je vám popularita úplně lhostejná. Každá pochvala potěší.

0 0
možnosti

Nejsem nikdo a R^

Dobrý odkaz na film mistra Trnky, je to trvale platné dílo.

2 0
možnosti
Foto

Čistému vše čisté. AŤ si klidně každý sleduje, ukouše se nudou, a nebo smíchy. Jenom aby se pak vyspal. To mi připomíná vtip. Synovec chtěl dědit po strýci. A tak mu začal vždy volat po půlnoci a zavěsil. A po nějaké době se potkají. Rozzářený strýček se žene k notoricky nevyspanému synovci: Představ si, na mě si vždy po půlnoci dokonce vzpomene.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS