Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když se Václav usměje, tak ohejbaj se koleje, Václava mám nejradši...;-DR^.

2 0
možnosti
Foto

8-o Já nejsem na chlapečky, tak proč to srdíčko;-D Jinak jsem rád, že jsem i Vás pobavil ba dokonce že jste, tedy snad, i můj článek, jako i mnozí jiní,pochopilR^

0 0
možnosti
Foto

Jiří, jsi z ČECHŮ, které já Němec mám rádR^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky HorsteR^ Ale vono je to asi hlavně vo tý člověčině bez ohledu na jakýkoli původR^

0 0
možnosti

Ta píseň je dobrá - jsme pamětníci. Saze, jsou všude různě ... Nehledě na zákonnou povinnost dbáti komína svého - já zase opociťuji svou morální potřebu. Vymést je ... Vadí mi , společenský komín dusí a i kouří ! ... Nevyvolávám žádnou bouři ... Pak skutečně, Václava mám nejradši ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Inu, jsou potřeby různé, ba až nutkavé. Jen se občas pletou, vydávajíce svou ,,morální" peristaltiku za produkty orgánu z jiné dutiny tělní. Ovšem, kam zařadit nepolitickou politiku spolu s ,,velkým cosi", ač mnohdy až dojímavě, v reálu však toliko projímavě působící. Inu, sme prej v ....(viz. dole video);-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS