Diskuse

Troška ,,panwerichování"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si následně na YouTube pustil celý film Až přijde kocour, nádhera. R^

1 0
možnosti

R^ Velmi pěkná vzpomínka. Byl to moudrý člověk.:-)V

2 0
možnosti

R^[>-] S pozdravem.....

1 0
možnosti
Foto

Též zdravím moc, TomášiR^

1 0
možnosti
Foto

On nesmrtelný je, ale takový člověk by měl zůstat nesmrtelný i tělesně, žít věčně. Aspoň by plno lidí zalezlo studem do děr a naopak mnoho lidí by rozzářil. Vlastně VOBA nám tu schází, ten jejich slovní ping-pong. V něčem ti dva byli rozdílní, hlavně barvou hlasu. A Voskovec neuměl být pohodlný, ani v Americe nemohl, měl tam hodně TVRDÝ CHLEBA. Můj domov je také tam kde jsem se narodil, i kdybych kvůli teplu žil u ESKYMÁKŮ. Jiří, povedenej konec tejdne vinšuju!!R^R^;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Ač byli J i J vždy svoji, přesto mnohdy až jedno tělo, jedna duše byli. A s muzikou třetího J, co dodatR^

1 0
možnosti

"Protože ,,doma" je sice široký pojem, ale jenom ono jedno doma je skutečné DOMA."

Tahle věta je geniální, mohla by se tisknout.;-O JW jsem měl tu čest poznat i osobně, pod váš text by se podepsal těžko!!

0 0
možnosti
Foto

Komu čest, tomu čest. Já nepíši za J.W. ale za sebe. Jinak já se s ním potkával jako s ČLOVĚKEM, a nejednou, a nedělám ze sebe kdoví co. Mimochodem, nevím jak j.W., ale já bych se pod leckteré Vaše texty nepodepsal, a to ani náhodou. Jinak Vám děkuji za to, že jste mnou v perexu uvedená slova J.W. tak ochotně doplnilR^;-D

2 0
možnosti

Werich byl genius , ́mistr slova, který bohužel nenašel následníka a jak by taky mohl, když se umění současných herců rozplývá v nekonečných řadách seriálů. S jeho některými citáty jsem procházel bolestná období mého života..asi nejvíc jsem používal: ,,Neberte život moc vážně, neb z něj stejně živi nevyváznete"

1 0
možnosti
Foto

To jediné, co opravdu vlastním, je můj život, a to doživotně! J,W.R^

1 0
možnosti

Pěkné. Mě moc mrzí, že ČT nedává nic ze skvostů, které tu J.Werich zanechal. Ať to byly inscenace, či rozhovory, forbíny. A samozřejmě filmy.

3 0
možnosti
Foto

R^ Ani se není moc proč až tak divit. On je jeho humor, ale i jeho moudra dones tak trochu třaskavinou. Nakonec, ona nejenom blbost je věčná, ale i její opakR^

3 0
možnosti
Foto

I91v69a98n 13M46a70r38e49k

18. 8. 2017 15:48

P.Jiroudku karma R^ [>-]

0 0
možnosti
Foto

Dík, ale není až tak zač. To spíše asi tomu J.W. Ale i jiným. Nebyli nejsou a nikdy nebuou samiR^

0 0
možnosti