Diskuse

Zuzana

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem rád, že jsem Waldu poznal osobně. V sokolovském divadélku malých forem jsme hráli a zpívali semaforské věci od S+Š. Imitoval jsem zpěvem Waldu, Gotta, Neckáře i Armstronga. Měl jsem krátce po vojně, fuj jak ten čas rychle uběhl. Jiřidlo, díky!!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Zažil jsem Waldu i s ,,Pilarkou" ještě ve ,,Slováči" v Praze;-) A když sme jezdili na pramičkách po Vltavě s děvčaty kytarama, a třeba pršelo, uchytli sme se v ,,hroznu" lodiček pod Mánesovým mostem, a ... Jojo. Zlatá šedesátá. To sme byli eště mladý a hezký, tedˇUŽ SME JEN TO DRUHÝ, ale porád dobrýR^

0 0
možnosti

R^Díky za milou připomínku těch časů. Skvělej Walda, S+Š...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS