Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač dědek, zůstal jsem duševně stále v předškolním věku,což vyhovuje vnoučatům, ale né tak mé ženě. Abych situaci ještě více zkomplikoval pořídil jsem si boarder kolii a za rok jsem shodil 10kilo, teď už se s tím nějak organismus zase srovnává a již začínám kynout přesto, že denní dávka je kolem 10 km. No holt budu muset upravit stravu ,ale bolí mě všechno co mám na sobě , ale jsem happy.

8 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem chtěl zůstat mladý duchem i tělem a nemohu se vynadivit, jak se to tak může dít. Ono je to asi o tom usilování a cíli duševna, které nemá zájem na stárnutí tělesna. Hurá do života !

1 0
možnosti

Ano. O tom taky něco vím. Tělo zestárlo poněkud rychleji než duše:-D Ale neva...i tak je to všechno v pohodě. Zatím nebyl důvod měnit zájmy.

2 0
možnosti
Foto

Jako důchodce už zase oblékám maskáče! Co se v mládí naučíš...! ;-)

Jinak R^

3 0
možnosti

Se svatojiřskou stužkou;-D

1 3
možnosti

Jsou tady "lékaři", kteří tvrdí že po zrušení poplatku si hodně důchodců jde k panu doktorovi jen tak popovídat. Jistě takoví jsou ale bude jich minimum.

4 0
možnosti
Foto

Mezi zde zmiňované "ubrblané důchodce vysedávající v čekárnách u doktorů" nepatřím. Sedím tam totiž pouze 1x ročně v listopadu, když tam čekám na injekci proti chřipce.

1 0
možnosti

Chyba: daleko více důchodců pracuje, ale nebere za to peníze! Co je to: hlídání vnoučat, zavařování, nošení věcí do čistírny atd. atd. To snad není práce? S čím souhlasím je to, že k doktorovi jdou až když musí. Bohužel musí častěji, než když jim bylo 20 let.

11 0
možnosti
Foto

I72v17a33n 18M17a87r44e86k

9. 7. 2017 10:31

P.Jiroudku, jak je zde dobrým zvykem. . . . Zasloužená karma . R^ [>-]

6 0
možnosti

Jiří, děkuji Vám za pěkné pojednání:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Dobře jsi to, Jiří, shrnul R^:-) to je jeden radostný důchodce...

4 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik