Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří, jsem Tvůj FANDA ač mám jiné křestní MÉNO!!R^;-D to jsem já...

2 0
možnosti
Foto

Pozdravení Tě chlapeR^

0 0
možnosti
Foto

J75a15n 24P96e95c90h25a

6. 5. 2017 17:14

Pane Jiroudku, oceňuji Váš poetický styl, to ostatně už delší dobu. Jen se bojím, co budete psát, až AB skutečně všem přeroste přes hlavu, dokoná ovládnutí státních zastupitelství, finanční správu už má a tak k tomu jen přihodí ten zbytek. Teď není volba mezi dobrým a špatným, teď je bohužel volba mezi špatným a ještě mnohem horším.

1 0
možnosti
Foto

Je mi ,,líto" pane Pecho, ale, nejsem ,,obdařen" toliko černobílým viděním, o myšlení ve zkratkách, s horizontem od cimbuří hradního k panoptiku vrchnosti, jakož i ,,lidu", ANI NEMLUVĚ. Že si spousta lidí nechá vyplachovat mozky různými ,,nezávisl." medii, POLITOLOGY I POLITIKY, z nichž mnozí perfektně ovládají především metody gramofon.desky, to jistě neovlivním. Ovšem,a v tom je ten rozdíl mezi námi, já se nenechám ovlivnit. Ničím. Mám vlastní rozum, úsudek a velice již dlouhé život. zkušenosti. A ještě jeden ,,detail".Nikdy jsem neštěkal, NESLINTAL ANI NEFLUSAL se smečkou. Se žádnou!

1 2
možnosti
TG

R^R^R^Výborný! Někde jsem se hodně nasmál, říďa našeho ústavu, krteček.... ap., to je perfektní, ale ten smích má v sobě hodně smutku nad tím našim ústavem....

1 1
možnosti
Foto

Zdravím Tomáši a pěknej dlouhej víkend. A nesmutni. Vono se to vystříbří. Pistolníci pálej s kolty proklatě nízko, ovšem často do řad vlastních. A to je dost dobře;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik