Diskuse

Vyber si!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za Marka Ebena. Máte pravdu oba.R^

1 0
možnosti

R^ jen si nejsem jistý, zda už jsme v té stoupající úrovni došli tak daleko, že už většina z nás má velký kulový;-D

1 0
možnosti

R^ Když kulový, tak jedině ze supermarketu (a nebo od vlády);-):-)

1 0
možnosti

Jednoznačná karma.R^ Malý kulový v[>-]. Velký kulový sEU.

4 0
možnosti

:-)R^;-) Pěkně provázaný! Jen ten časový sled někdy trochu zneklidňuje..? Myslel jsem si, že nejdřív jsou ty skutečnosti, které tak vědecky popisuje Marek Eben, a teprve potom přichází Perfect Day. Někdy to pořadí má tendenci se trochu promíchat. Snad až cyklicky pravidelně....Ale naštěstí je hodně na nás, jak se zařídíme a co chceme vidět...

2 0
možnosti

.... a co si vyberem!;-)

1 0
možnosti
Foto

R^

Já navrhuji na sídliště jen "malý kulový" a jsem rád, když to projde. Navrhovat "velký kulový" je riziko, že nebudu pochopen a nedají mi peníze.;-D

2 0
možnosti
Foto

Vážený JJ, i když KULOVÝ, hlavně ZDRAVÍ!!R^R^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,56
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik