Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Jiroudku, smím se zeptat, co vám provedly ty ubohé uvozovky, že jim nedáte ani na chviličku oddech a ještě je ošklivě mrzačíte?

1 0
možnosti
Foto

Paní Trojanová, smím se zeptat, co je pro Vás ,,podstatné"? Zda obsah článku a jeho smysl, či, a to, tedy hlavně pro Vás, ony uvozovky, ač v článku dávají svůj celkem jasný smysl;-)

0 1
možnosti

R^!Díky s pozdravem...., rád zkouknu celý.....

1 1
možnosti
Foto

Jirko, není co dodatiR^

1 1
možnosti
Foto

Nějak mi poslední dobou ti i oni trochu splývají :-)

Pěkná ukázka.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, s tím TUMOREM a HUMOREM jsme se dneska sešli, já jen mejlem, ne blogem. R^R^

1 0
možnosti

Zdravím. Už jste mi chyběl:-). Kejhá to tady, což?

Ta ukázka je tedy super a trefná. Nějak mi ten film unikl, což hodlám brzy napravit. Dík za inspiraci.R^

5 1
možnosti
Foto

Též zdravím paní MarieR^ Dal jsem ,,pauzu". Ne, že by nebylo ,,o čem", spíše naopak. Sice jsem občas ,,zabrousil", či do diskuzí ,,přispěl", ovšem...Zkrátka, stále jako v oné ukázce;-)

0 1
možnosti

Pane Jiroudku, mám dobrého kamaráda psychiatra. Pokud byste chtěl, mohu vás doporučit.

2 2
možnosti
Foto

Pokud se Vám osvědčil, pak gratuluji k úspěchu. Mně ovšem vskutku netřeba. Jak těm, co leccos hlava nebere, to nevím, ani nesoudím. Nakonec, já nejsem psychiatrem:-P

3 2
možnosti

Jiří, nenechte se otrávit :-)R^

Hry se slovy nejsou pro všechny vnímatelné...:-)

6 0
možnosti
Foto

R^ natož jejich smysl, potažmo souvislost. Až;-)

6 0
možnosti

Asi vás políbila múza, ale byla zřejmě pod vlivem psychotropních látek. nebo že by viróza? :-/

3 0
možnosti
Foto

;-D A přitom takové pěkné jméno máte;-)

P.S.: jen si tak říkám, kolik lidí si asi pustilo onu ukázku na videu. A přitom je dosti o ,,lecčems i leckom" vypovídající.8-o Či se až kohosi dotklo:-/?

1 2
možnosti

P84e67t79r 83S56k12á22l71a

26. 1. 2017 16:53

Držte se raději svých emotikonů. Ve srovnání s písmeny ve Vašem textu dávají smysl.

5 0
možnosti
Foto

;-D Další ,,humoristé":-P

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS