Diskuse

Sametová!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma R^. Avšak mám pocit, jestli to s těmi loutkovodiči poněkud nepřeháníte. Něco ovlivnili a ovlivňují, něco ne.

0 0
možnosti
Foto

Dík za karmu. Ovšem běřte, že s ,,loutkovodiči to nepřehání. Pamětˇ i mé synapse, spolu s vědomostmi o mnohém, u mě staále a velice dobře fungujíR^ Jinak Vás zdraví. J.A.J.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Pro případné další návštěvníky tohoto článku. Byl admini stažen z hlavní stránky kvůli citaci JOS. FOUSKA(náznaku) ,,vulgarizmu" v perexu. Osobně se domnívám, že šlo ,,toliko" o zásah ,,třetí osoby" nikoli kvůli oné citaci, ale obsahu článku, který ne každému ,,voní". Provedl jsem ,,úpravu" perexu. Zda bude poté článek administr. vrácen, to jsem sám zvědav;-)

0 0
možnosti
Foto

Pepa Fousek je opravdu kousek. Jsem rád, že jsme kolegové stejného nakladatelství a tudíž znám jeho hlas lajf. Je to naše krevní skupina a dokonce můj ročníkR^

2 0
možnosti

T76o47m11á43š 95G87a65y25e25r

14. 11. 2016 18:55

R^ Vzpomínám na sametovou, nikdy bych nevěřil, kolik se objeví tak skvělých sportovců. Vynikajících bruslařů, po ledě i sametu. Odhozením stranických legitimací dostali úžasnou lehkost, jakoby ani stud a gravitace neplatila. Výskoky vzhůru, skvělé úžasné skoky: rittberger, salchow..., a ty piruety. A kolik se objevilo disidentů i statečných mužů kteří rozvraceli stranu zevnitř s nasazení vlastního života.... vzpomínám;-)

3 0
možnosti

:-)....Dobrý ! V rádiu to slyšívám, tenhle klip jsem neviděl ! R^R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik