Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^ 11.11. v 11.00 1918

1 0
možnosti
Foto

Jiří, nějak mi to včera uniklo, ale krásné připomenutí. R^

1 0
možnosti
Foto

Nic se mi neukázalo, ale dal jsem karmu, tři palce vzhůru. Tak ještě jednou R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^[>-]R^ slovo VETERÁN BY se mělo psát takto!!R^

1 0
možnosti
Foto

Přece jen to funguje i když s prodlevou...

1 0
možnosti
TG

T53o55m42á85š 74G64a49y67e20r

10. 11. 2016 14:41

R^A tahle část skvělého filmu Hair je velmi působivá.. S poselstvím trvale

platným...! Dík Jiří za připomenutí!

2 0
možnosti
Foto

ode mne karma a R^

Hair jsem viděl poprvé v Záp. Berlíně 1979 Palas am Zoo

3 0
možnosti
Foto

Skutečně bych Vám, Jiří, přála karmu. Ale hlavně jedno. Aby si to hodně lidí přečetlo... aby je to zajímalo... zvláště pak ty mladé, co mají v tolika věcech jasno. Připomínat tyto věci je stále důležité.

1 0
možnosti
Foto

;-) Nejde mně o karmu. Nakonec, takovéto články na blogu takřka nikoho ani nezajímají. A mladí? Ti mají, povětšině, jiné priority, ale i zájmy. Je to, do jisté míry, dáno i dobou. Ovšem, mnohé, ne-li až vše, je především o rodinách, ale i škole. O mediích ani nemluvě. Taková je realita současnosti.

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik