Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebuďte tak depresivní. Třeba jednou dosáhneme klidu, přímo nebeského. Třeba na nějakém náměstí. Tam bude česká písnička krásně znít.

1 0
možnosti
Foto

;-D System ,,deprészký" toliko z praxe své dávné znám. Depce jako takové však já nepodléhám. A neztrácím ani klidu pro ducha jiných bídu. Tu neřeší ani náměstí, ale ani rána. Pěstí;-)

1 0
možnosti
Foto

Právě jsem se vrátil z chalupy - já. A Tobě, JiříR^

1 0
možnosti
Foto

R^I já tobě palčák, viz. i zdeR^;-)

0 0
možnosti

T33o86m97á69š 23G61a10y57e83r

24. 10. 2016 14:31

R^Ano, nic nového pod sluncem, "pouze v opačném gardu". (Zdravím Jiří, vnoučata mě momentálně řídí...)

1 0
možnosti
Foto

";-D Před pikolou za pikolou ani skaut nesmí stát, A tak je stále o čem psát. Tak jen tak dál. Jinak pikypiky na hlavu. Já na babu nehraju:-P"

8-oDnes vám ta pikola nějak učarovala:-P

0 0
možnosti
Foto

Od leckterého pikolíka to potěší:-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS