Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas s vámi. V. Klaus ml. má pravdu v tom, že se mění témata, ale levicový či pravicový přístup k jejich řešení zůstává, jen není tak zřetelný. Podle mě pravo-levý souboj existoval i v dobách, kdy lidé neměli ještě tušení o pojmech pravice a levice. S V. K. mladším jsem hrál jednu partii rapid šachu a docela jsem ho mlel, i když on má Elo kolem 2000 a já mám v rapidu tak 1650. Pak jsem ale přehlédl, že ho mohu definitivně zaříznout a on je natolik dobrý šachista, že využil příležitosti, kterou jsem mu nabídl nevyužitím té své a zařízl on mě. Byl však natolik čestný, že za mnou po partii přišel a přiznal, že utekl hrobníkovi z lopaty. Ale to k šachu k patří. Až na úplně jednoznačné koncovky, spíš technické dohrávky, není žádná partie vyhraná, dokud člověk nedá mat, nebo dokud soupeř nevzdá. To ale patří i k životu. A vzdát ve správnou chvíli je také uměním, aby člověk nebojoval za ztracenou vartu a neurážel tím soupeře. I když takto se dnes už moc nehraje. Zvlášť mladí (dětští) šachisté hrají nesmírně agresivně a na krev, nikdy nevzdávají a jsou krajně nebezpeční. A je spousta těch, kteří už ve třinácti, čtrnácti letech umí hodně

0 0
možnosti
Foto

Kdyby on ten ml. Klaus má v mnohém pravdu. St. jsem neměl rád, ale bohužel musím konstatovat, že v poslední době s ním v řadě věcí souhlasím. Pro mě osobně lehce tragické.

1 0
možnosti

R^ Díky za připomenutí komentáře VK ml. Hodně dobrej!

1 0
možnosti
Foto

Omluva z mé strany přijata, jo a hezké pondělí k tomu!!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik