Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jirko, krásná vzpomínka, já na tyto filmy koukám rád.R^

1 0
možnosti

R^Ten film jsem viděl a kluk, kterého jste měl hrát, v něm měl docela dost velkou roli, jestli si tedy dobře pamatuji. Ale třeba jste udělal dobře, že jste z ní vycouval. Dětské hvězdy většinou nemívají šťastný osud. ;-) Také mě vybrali v první třídě pro nějakou filmovou roli, nebyla zdaleka tak velká, ale dostal jsem spalničky, takže z toho tak jako tak nebylo nic.

2 0
možnosti

R^ Milá vzpomínka. A ta projevená hrdost malého kluka je dost vypovídající. Psychologové uvádějí, že charakter člověka je vlastně " hotov" v šesti letech...!

3 0
možnosti
Foto

Díky kamarádeR^, ale hvězdy nechme tam, kam patří.Pro mě, stejně jako pro Tebe, je nejdůležitější taková ,,ta vobyčejná", a proto ryzí člověčina:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS