Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejdřív jsem Vás objevila v diskusích, pane Jiroudku, a až posléze jako autora blogů.

A dobrý...:))

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiroudek, a pak že nejste oblíben. Já vás také oblíbujiR^:-)

0 0
možnosti

R^ Tak za tímhle roztomilým autíčkem se na ulici vždycky otočím...! :-)

1 0
možnosti
Foto

Tentokrát se mi video rozjelo i s kačkou. Daly se s tím dělat veselé věci. Ti venku mysleli, že se to musí převrátit, ti uvnitř z toho měli pšunduR^;-D

2 0
možnosti

R50a34d81e50k 37J11a12r37o88š

26. 5. 2016 18:12

Kultovní autíčko. Brácha ho kdysi taky měl a když se ženil a měl ho opentlenej těma bílejma stuhama, tak mu mávala půlka Prahy.

Jinak "Kačena" se taky říkalo těm malejm náklaďáčkům, co měly motor z Tatry 603. Při jízdě se to taky kejvalo přenáramně. Já měl jednu z posledních na vojně.

Kachnám zdar, a to i těm se zelím nebo na pomerančích :-P:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 12,57
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem bezesporu svérázný, jedinečný a neopakovatelný originál a unikát. Samozřejmě, že svým způsobem, tak jako každý.

Seznam rubrik